حسام حبيب يكشف للجمهور مفاجأة تتعلق بزوجته شيرين عبد الوهاب
تابعونا على:

منوعات

حسام حبيب يكشف للجمهور مفاجأة تتعلق بزوجته شيرين عبد الوهاب

نشر

في

976 مشاهدة

حسام حبيب يكشف للجمهور مفاجأة تتعلق بزوجته شيرين عبد الوهاب

نشر الفنان المصري حسام حبيب عبر خاصية الستوري عبر حسابه الرسمي على انستغرام يعلن فيها عودة زوجته الفنانة شيرين عبد الوهاب إلى مواقع التواصل الاجتماعي.

وكتب حسام في الستوري: “إحنا شوفنا كل الدعم والحب في كلامكم الجميل وبنوعدكم قريب قوي شيرين هترجع على السوشيال ميديا عشان هي كمان وحشها قوي إنها تكون وسطكم”.

ويُذكر أن شيرين قامت باعتزال مواقع التواصل الاجتماعي بعد إعلانها تضامنها مع لبنان بسبب الحرائق التي التهمت مساحات كبيرة من البلاد.

ونشرت حينها تغريدة عبر حسابها الرسمي على تويتر كتبت فيها: “النهارده أنا نزلت بوست للبنان علشان حبيت أساعد بأي حاجة أقدر عليها، واللي أقدر عليه هو صوتي. أنا مش ‏طبيبة ولا مهندسة وده اللي ممكن أساهم بيه، علشان حتى لو ساهمت بفلوس مهما كانت هتكون قليلة، فقررت أكون إيجابية وأعمل ‏حاجة أساعد بيها ولما شوفت التعليقات على منشوري الأخير، اكتشفت إن مهما الإنسان عمل، مش هيعجب الناس، ده غير إنهم مرة ‏يحملوني ويسقطوني، ومرة يجوزوني، ومرة يطلعوني معنديش انتماء لبلدي”.‏

وأكملت: “فبما إن أنا شخص مش مغلوب على أمري قررت أقفل كل حاجة ليها علاقة بالسوشيال ميديا، علشان مأذيش ‏نفسي ولا المتابعين المحترمين اللي هتقرأ التعليقات، أرجو من محبيني ما يزعلوش مني علشان دي حاجة هتريحني وتفرحني”.

 

 

إترك تعليقك

إترك تعليقك

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

X